Voziček je prazen.
Izdelek '%s' je bil dodan v voziček.

Dostava

STROŠKI DOSTAVE

Cena pošiljanja paketa v Sloveniji je enotna: 7,50 EUR z DDV za paket.

Izkoristite ugodnost brezplačne poštnine naročenega blaga v Sloveniji, katerega vrednost presega 200,00 EUR.

DOBAVNI ROK

Vsa naročila iz spletne trgovine prejeta do 14. ure, razen sobote, nedelje in praznikov bodo obdelana in poslana še isti dan.
Da bi vam naročene artikle dostavili kar se da hitro, bomo vedno izbrali najbolj optimalno pot.

Običajno je to paketna dostava Pošte Slovenije, DPD ali UPS, kar pomeni, da dostavo lahko pričakujete že naslednji dan, vendar najkasneje v roku treh delovnih dni.

Če vas ob dostavi ni na izbranem naslovu, lahko paket prevzamete na najbližji pošti oz. vam navodila o dostavi pusti dostavljalec.
Obstaja tudi možnost pošiljanja preko drugih ponudnikov paketnih dostav, vendar nas morate o tem obvestiti!

OSEBNI PREVZEM

Blago  lahko prevzamete tudi osebno v naši trgovini v Ljubljani, vendar najkasneje v roku 5 delovnih dni po prejemu obvestila, da je blago pripravljeno za izdajo. Pri naročilu morate obvezno kot način dostave izbrati "Lastni prevzem naročila v trgovini".

Blago lahko prevzamete vsak delovni dan od ponedeljka do petka med 9.00 in 15.00 uro na naslovu REPA, Divjakova 8 v Ljubljani.

Poleg tega, da ne plačate stroškov dostave, lahko tudi izkoristite priložnost za pogovor z našimi prodajalci, ki vam bodo radi svetovali o uporabi kupljenih izdelkov ali o prihodnjih nakupih.

POŠKODOVANE POŠILJKE

V kolikor sumite, da je bila pošiljka med dostavo poškodovana, prejeto blago preglejte takoj in ob prisotnosti poštnega delavca. Vse kasnejše reklamacije poškodb blaga prevozniki upoštevajo le izjemoma in jih tudi naše podjetje ne more rešiti. Morebitne poškodbe vnesite v zapisnik, katerega je poštni delavec dolžan podpisati.

Še posebej bodite pozorni na blago, ki ima nalepko STEKLO, LOMLJIVO ali kaj podobnega. Kakršnokoli žvenketanje pri manipuliranju je verjetno znak za razbito vsebino kar seveda obravnavamo kot poškodbo pri dostavi. Priporočljivo je tudi, da je poškodba zabeležena s fotoaparatom.  

VRAČILO BLAGA

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) lahko naročeno blago, kupljeno po pogodbi na daljavo (kamor spada tudi nakup preko interneta), brez razloga vrnete. Zadošča, da nas v 15 dneh obvestite (na e-mail naslov info@repa.si) o odstopu od pogodbe, blago pa nam lahko vrnete še v nadaljnjih 30 dneh.

Blago morate vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini. Možnost vračila ne velja za programsko opremo, avdio in video nosilce,  v primeru, da je bila odstranjena originalna embalaža oz. varnostni pečat. Morebitne stroške vračila krije kupec.

Kupec lahko ob vračilu zahteva vrnitev kupnine, ki mu jo prodajalec vrne na njegov transakcijski račun najkasneje v 15 dneh. Omogočamo tudi zamenjavo artikla.

REKLAMACIJE

Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali kako drugače odstopajo od kupčevega naročila.

Kupec lahko blago reklamira v 8 dneh od nakupa in zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben artikel ali pa v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake.

V primeru reklamacije, lahko kupec, v skladu z zakonskimi omejitvami, zahteva zamenjavo artikla, njegovo popravilo ali vračilo kupnine.

Kupec lahko blago v reklamacijo vrne tako, da ga prinese osebno ali pa ga na stroške prodajalca in po vnaprejšnjem dogovoru s prodajalcem vrne po pošti. Če želite blago vrniti na naše stroške, se morate o tem dogovoriti z nami. Drugačen način vračila na naše stroške ni možen. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!

GARANCIJA

Garancijski rok prične teči z dnevom izročitve. Dobavitelj oziroma distributer jamči za kakovost delovanja v garancijskem roku, v katerem bo na lastne stroške odpravil vse pomanjkljivosti na izdelku zaradi tovarniške napake v materialu ali izdelavi. Servisiranje in nadomestne dele zagotavljamo 3 leta po preteku garancije.

Če traja popravilo v garancijskem roku več kot 10 dni od dneva prijave okvare, se garancijski rok podaljša za toliko, kot je trajalo popravilo.Če blago ni popravljeno v roku 45 dni od dneva prijave okvare, lahko prizadeta stranka zahteva nov izdelek ali povračilo plačanega zneska.Garancija za izdelek obsega zamenjavo defektnih delov in sklopov ali njihovo popravilo tako, da so tehnično brezhibni.

Garancija preneha, če je okvara na izdelku nastala zaradi:

  • popravilo v nepooblaščeni delavnici
  • vgrajevanje neprimernih delov ali predelave
  • neupoštevanje navodil o uporabi
  • mehanskih poškodb
  • višje sile ( strela, itd.)
  • naravna obraba izdelka je izključena iz garancijskih pogojev.
  • garancija ne velja v primeru poškodb zaradi neprimerne uporabe ali preobremenitve.
  • vračilo blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih prodajalec navede na garancijskem listu, kupec z vračilom nima stroškov.


RAZPRODANI IZDELKI

V posameznih primerih se lahko zgodi, da vam katerega od naročenih izdelkov ne moremo poslati, ker je razprodan, zato vas prosimo za razumevanje. Verjamemo, da boste v naši bogati ponudbi našli podoben izdelek, s katerim boste prav tako zadovoljni.

NAROČANJE

REPA sprejeta naročila obravnava kot nepreklicna. Kupec lahko brez dodatnih obveznosti naročilo prekliče v času od izdaje naročila do prejema elektronskega obvestila, da je naročilo v izvedbi.

IZVEDBA ALI ZAVRNITEV NAROČILA

REPA bo z aktivnostmi potrebnimi za izvedbo sprejetih naročil pričel v najkrajšem možnem času. O začetku izvedbe vašega naročila vas bomo obvestili s sporočilom na vaš elektronski naslov.
REPA lahko naročilo za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji ne more izvesti, zavrne.

*

Ne velja za stiropor škatle in druge težje izdelke.

Sofinanciranje

Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj v okviru Vavčerja za digitalni marketing za projekt spletna stran, spletna trgovina, rezervacijska platforma ter mobilna aplikacija.